طراحی وب سایت فروشگاهی - مروری بر - طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

تفاوتی نمی کند که زمینه کسب و کار شما در چه زمینه ای می باشد اما اگر شما موارد زیر را احتیاج دارید نیاز به طراحی سایت دارید!

ووکامرس نام پلاگینی است که وردپرس را تبدیل به فروشگاه اینترنتی می کند. هنگامی که قصد راه اندازی سایت فروشگاهی داشته باشید، این افزونه نصب می شود و قالب وردپرس بر اساس عملکرد های آن طراحی می شود. برای مثال سبد خرید به سایت اضافه می شود.

طراحی وب سایت تارینوتک با تلاش تیمی سعی بر این دارد که با طراحی سایت کمک به رشد و رونق و بهبود کسب و کار شما عزیزان در فضای اینترنتی کمک روزافزونی کند.

·         فیلتر نمودن محصولات بر اساس پارامترهای موجود - گروه محصولات، برند، رنج قیمت و...

تا این جای کار سایت ما برای فعالیت آماده است و تمام پیش نیازهای لازم را انجام داده‌ایم. حالا وقتش رسیده که دسته بندی‌های لازم برای محصولات فروشگاه اینترنتی را ایجاد کنیم.

در مقاله «هرآنچه باید در مورد سیستم مدیریت محتوا بدانید» بیشتر در مورد سیستم‌های مدیریت محتوا توضیح داده‌ایم.

ضمن اینکه هزینه های طراحی سایت در ایران به طور متوسط بسیار کمتر از هزینه های طراحی در کشورهای اروپایی و آمریکایی است.    کیوان خسروی

اما در پکیج گلد معمولا کارفرما چند نمونه از رقبا و سایت های بین المللی مد نظرشان را برای ما ارسال می نمایند؛ سپس ما بر اساس نمونه های ارسال شده و شرکت های فعال در آن زمینه خاص، طراحی وردپرس را انجام می دهیم.

طبیعاتا گزینه دوم، هزینه های بیشتری برای طراحی سایت وردپرس خواهد داشت. این موضوع برای همه کسب ها را به همین شکل می باشد. امکانات تاثیر مستقیم بر روی تعرفه سایت وردپرس می گذارد.

در واقع دنیای مجازی را باید همانند دنیا واقعی در نظر گرفت که افراد از طریق وب سایت های گونان مانند سایت فروشگاهی ، سایت خبری ، سایت آگهی، سایت املاک ، وب سایت پزشکی و … نیازهای خود را برطرف می کنند و از طریق شبکه های اجتماعی با دوستان و نزدیکان خود ارتباط برقرار می کنند.

قبل از این که فروشگاه شما به صورت کامل آماده شود باید به سراغ تنظیمات امنیتی سایت بروید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان است.

طراحی سایت خدماتی دیگر کارهایی است که ما در تارینوتک انجام می دهیم. امروزه با توضیحات بیشتر پیشرفت تکنولوژی و مکانیزه شده همه چیز مشاغل خدماتی بسیار گسترش یافته اند.

اما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک به صورت ماهیانه، از پکیج های پشتیبانی وردپرس استفاده نمایید. خدماتی که به صورت ماهیانه برای پشتیبانی ارائه می شوند متفاوت هستند که می توانید جدول آن را دریافت نمایید.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید بدون برنامه نویسی سایت طراحی کنید باید از پلتفرم های زیر استفاده کنید:
البته این ها تنها بخشی ازده ها ویژگی این وب سایت محسوب می شود.برای مثال با توجه به مشاغل میتوان امکانات اضافی در وب سایت قرارداد از جمله :

سلام برای کلیک کنید طراحی یک سایت شرکتی با همان امکانات اصلی لطقا به من قیمت بدهید باسپاس

یکی از خدمات اصلی پشتیبانی سایت که در بالا اشاره شد، آپدیت وردپرس و حفظ امنیت سایت است. بسیاری از صاحبان سایت پس از سفارش سایت و دریافت آن، دیگر آن را آپدیت نمی کنند. و حتی یک پک ادامه مطلب آپ سالم از سایت خود ندارند. همین موضوع باعث ایجاد حفره های امنیتی در سایت می شود و احتمال حک شدن را به شدت افزایش می دهد.

شما باید بدانید چه هدفی از درست کردن محتوا خود دارید و بعد از یک دوره استفاده از این نقشه راه تنظیم شده به چه اهدافی می رسید.

ایجاد یک هویت دیجیتال تنها به معنای ساخت یک وب سایت و منتظر مشتری نسشتن نیست. وب سایت شما بنیان آنلاین شرکت شماست. این بنیان اصلی ترین نقطه تماس مخاطب سایت منبع و ماشینی برای تبدیل مخاطب به مشتری است.

درست است که وردپرس به راحتی نصب می‌شود اما بعضی از مراحل نصب آن ممکن است برای شما کمی پیچیده باشد.

وب سایت کارآمد باید ظاهری زیبا، سرعت لود خوب، رابط کاربری مناسب و همچنین دارای استانداردهای سئو باشد. در تارینوتک وب سایت های به دو روش طراحی می شوند: طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت اختصاصی شما عزیزان می توانید با واحد طراحی سایت تارینوتک تماس بگیرید و با دریافت مشاوره رایگان بهترین تصمیم را برای نحوه پیاده سازی وب سایت خود در نظر بگیرید.

اگر کسب و کار شما نو و تازه تلقی میشود و یا ایده ای جدید برای پیاده سازی در سر دارید و می خواهید یک استارتاپ را شروع کنید و نیاز به طراحی وب سایت با امکانات خاص و منحصر به فرد را دارید بهتر است طراحی وب سایت خود را از پایه انجام دهید.

تمام توضیحات و تعرفه های این صفحه مربوط به ساخت سایت با وردپرس است. اگر سوالی هست در خدمت هستم

اگر شما خوبان به دنبال شرکتی برای طراحی سایت می باشید بدون شک شرکت تارینوتک انتخاب اول شما می باشد برای سفارش طراحی وب سایت و آگاهی از تعرفه و هزینه های آن همین حالا می توانید با ما تماس بگیرید.

هر زمان که سازنده بخواهد می تواند با دستکاری آن ها، به اهدافی که دارد برسد. توضیحات این قسمت مفصل است و در این بخش امان پرداختن به آن وجود ندارد.

اما اگر شما فعلا قصد دریافت خدمات سئو سایت را ندارید، می توانید تنها درخواست افزایش سرعت سایت دهید. قیمت خدمات افزایش سرعت سایت به صورت جداگانه به فاکتور وردپرس شما اضافه می شود.

این افزونه با زبان فارسی سازگار است و نسخه رایگان هم دارد. افزونه دکان فقط روی ووکامرس اجرا می‌شود.

همین الان تماس بگیرید آماده هستید تا درباره تاثیر وب سایت خود در رشد کسب و کارتان مطلع شوید ؟

Report this wiki page