نکاتی جزئی در مورد طراحی سایت فروشگاهی - طراحی وب سایت

Wiki Article

نوشته‌ها: برای ایجاد نوشته، مقاله و هر نوع مطلبی در سایت باید به این قسمت مراجعه کنید.

با بررسی کیفیت و عملکرد سایت، چراغ سبز برای راه‌اندازی داده می‌شود.

البته خدمات طراحی سایت اختصاصی با کمک زبان‌های برنامه نویسی، فرایندی طولانی بوده و هزینه‌های بالایی دارد.

نشان دهنده وضعیت فعلی سایت شما و آنچه در آن می‌گذرد است.

تقریبا ۹۵ درصد از اولین برداشت کاربر از خدمات و محصولات شما، با مشاهده سایتتان شکل می‌گیرد.

به همین دلیل، در دنیای دیجیتال، کیفیت خدمات طراحی سایت و نحوه دریافت آن، به اندازه چیدمان ویترین مغازه‌تان مهم است.

بعد از وارد کردن آدرس بالا شما وارد صفحه‌ای مانند شکل زیر خواهید شد:

اطمینان داشته باشید هزینه ای که از سمت شما پرداخت می شود، صرف مزایای رقابتی خواهد شد که در آینده نزدیک، سودآوری شما ر ا تضمین می نماید.

اما هنگام استفاده از پرتال، هر چند امکان طراحی اختصاصی وجود دارد، اما لزومی ندارد این روش را انتخاب کنید. بلکه می‌توانید یکی از قالب‌های پیش فرض این سایت ساز را انتخاب و سپس آن را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان ویرایش دهید. در نتیجه هزینه ساخت سایت شما بسیار کمتر خواهد شد.

حتی در صورت داشتن تعداد صفحات زیاد و محصولات زیاد، سرعت سایت کند نخواهد شد.

به جرات می‌توان گفت در حال حاضر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. بعد از درک نیاز به داشتن وب سایت برای کسب‌وکارتان، نحوه طراحی و راه اندازی سایت همیشه یک چالش اساسی بوده است. این چالش توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملا مرتفع شد. بطوریکه امروزه ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد و این فوق العاده است!

احتمالا تا اینجای مقاله شما هم متوجه شده‌اید که طراحی اصولی سایت تعاملی برای کاربر بسیار جذاب است.

کاسپید با بهره گیری از مهم‌ترین فاکتورهای جذب مشتری در طراحی سایت فروشگاهی و بر اساس قوانین سئو به آنالیز و طراحی این سایتها طبق جدیدترین متدهای بازاریابی و فروش اینترنتی اقدام مینماید که باعث می شود سایت فروشگاهی شما در موتورهای جستجو دارای بالاترین رتبه ها باشد.

فروشگاه اینترنتی یک شعبه آنلاین از فروشگاه شما است که بدون محدویت زمانی و مکانی میتواند بیش از آنچه شما انتظارش را دارید شما را شگفت زده کند. در حال حاضر مشتریان شما محدود به شهر یا استان خودتان است اما با راه اندازی فروشگاه آنلاین فروش شما محدود به شهر یا مکان خاصی نخواهد بود و مردم سراسر ایران به راحتی میتوانند محصولات شما راخریداری نمایند.
دسته بندی محصولات در دسته‌های مختلف و متنوع با توجه به نظر مدیریت سایت.

پیشنهاد می‌کنیم صفحه استراتژیک سایت خود را در قسمت فوتر قرار داده و به صفحه مذبور لینک دهید. این صفحات شامل صفحه تماس با ما، صفحه درباره ما، صفحه مجله سایت، مقالات، خدمات و … می‌شود.

از طریق یک فرآیند یکپارچه، تیم ما وب سایت را به هاست متصل می‌کند تا در فضای نت توسط همه قابل دیدن باشد.

ما سعی داریم تا نکات مهم و پرکاربرد سئو را در وبسایت شما رعایت کنیم و همینطور در بحث بهینه سازی سرعت وبسایت نیز به شما سایتی را تحویل دهیم که با سرعت لینک منبع لود شود.

برای دانستن معیارهای انتخاب نام وب سایت خود (و در نتیجه نام دامنه خود)، حتما به مقاله انتخاب نام دامنه مناسب از همیار مراجعه کنید در آن مقاله ما به طور کامل هر آنچه را که برای انتخاب یک نام مناسب و حرفه‌ای برای وبسایتتان نیاز دارید را شرح داده‌ایم.

اگه این گزینه را تیک بزنید، سایت شما دیگر در موتورهای جستجو ذخیره و نمایش داده نخواهد شد و صرفا اگر آدرس کامل سایت را در مرورگر وارد کنید، امکان دستیابی به سایت وجود دارد.

پشتیبانی قوی طراحی سایت خیلی مهمه که سایتت دست کسایی باشه که همیشه کنارت باشن و تو مشکلات سریع بهت کمک کنن. طراحی سایت بر اساس سئو طراحی سایت شما باید طبق اصول سئو باشد تا بتوانید در گوگل بدرخشید.

.. است دیر یا زود مجبور به راه اندازی مجدد کار خود و صرف زمان و هزینه زیادی هستید. پس بهترین کار برای داشتن یک کسب و کار آنلاین، طراحی فروشگاه اینترنتی است.

ساختن یک وب سایت یک پروژه طولانی قیمت طراحی وب سایت است که برای موفقیت در آن، تمام تیم‌ها بین کارفرما و مجری، باید یکپارچه و هماهنگ باشند.

بهینه بودن کدهای وردپرس از نظر سئو، برای موتورهای جستجو

سلام چه طوری میتونم یه مقاله بنویسم تو ورد پرس که توی منو باشه ولی توی صفحه ی سایتم نباشه که صفحه اولش اینجا شلوغ باشه

شاید به جرات بتوان گفت مهم‌ترین فاکتور فوتر سایت شماره تماس پشتیبانی سایت است. اغلب افرادی که با سایت به مشکل خورده‌اند و یا نیاز به راهنمایی دارند به دنبال شماره اینجا کلیک کنید تماسی هستند که بتواند با واحد پشتیبانی در ارتباط باشند. این شماره را یا در صفحه تماس با ما جستجو می‌کنند و یا مستقیماً به سراغ فورتر می‌آیند.

اگر سایت شما تنها، یک سایت شرکتی است که اطلاعات چندانی در آن رد و بدل نمی‌شود می‌توانید از طراحی فوتر سنتی استفاده کنید. در طراحی فوتر سنتی تنها چند لینک به قسمت‌های مهم‌تر سایت داده می‌شود و آدرس و شماره تلفن سایت در آن قرار می‌گیرید. در فوترهای سنتی حقوق مادی و معنوی سایت به مخاطبین تذکر داده می‌شود.

پس از اتمام کار طراحی و تایید مدل نهایی، ما آن را برای تیم توسعه خود ارسال می‌کنیم تا سایت شما را از روی کاغذ به واقعیت تبدیل کنند.

Report this wiki page